sobota, 23. januar 2010

Kako se zahvaliti?

V prejšnji objavi sem nalepila fotografije, kaj vse mi je prijazna gospa iz Palome poslala... In potem, ko sem malo prišla k sebi od (pozitivnega) šoka, je bilo prvo vprašanje: "Kako se primerno zahvaliti?".

Padla je ideja, da jo pokličem. Ne... Da ji napišem mail. Ne... Preveč neosebno, čeprav sva se do sedaj dogovarjali in pogovarjali le preko maila...

No, in sem se spomnila, da ji bom podarila nekaj, kar sem sama naredila.

In tako je nastalo:

Koledarček na iverki, obdelani s servietno tehniko. Gor seveda prtiček Palome in dve mini ščipalki za pripenjanje drobnarij


Poleg pa sem dodala še mini "čestitkico", v kateri sem se ji zahvalila za prijaznost.


V kuverto sem natlačila še paketek Barcaffeja in čokolado Milka. Upam, da bo ok...

3 komentarji:

  1. se strinjam z Bibo!
    takega darilca bi bil vsakdo vesel ;)

    koledar je naravnost prekrasen, čestitka pa tudi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Biba in Nati, hvala! Upam, da bo tudi njej všeč....

    OdgovoriIzbriši