četrtek, 13. maj 2010

Craftalnica - Izziv #4

Ko so punce začele s Craftalnico sem imela resen namen, da bom sodelovala na vsakem od izzivov. Ampak nisem uspela. Tokrat sem.

Danes sem namreč kupila strojček za vezavo v Hoferju in sem čisto navdušena. Že prej mi je bilo v veselje delati knjigice, sedaj pa sploh. Ni primerjave z Bind it all, ampak glede na moje finančno stanje sem s plastičnimi spiralicami čisto zadovoljna.

Torej, osnova platnic je roza, zato knjigico prijavljam na izziv. Okrasila sem jo s trakoma, metuljčki in punčko, ki je že čakala pobarvana.

Meni je všeč. Pa če bo izbrana na izzivu ali ne.

Ja, in še vedno sem zanič fotograf... :-(



9 komentarjev:

  1. Luša knjigica. Trakec napeljan okoli špirale jo zelo lepo popestri.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ok, za moje pojme je čisto preveč ''šarena'', ampak na dober način. Super ideja s trakcem. =)Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super knjigica! In fino, da ti je nova igračka v veliko veselje. :) Ko imamo kaj novega je vedno lepše in bolj zabavno ustvarjati. :) Vsaj pri meni je tako.

    Hvala, ker si nam se pridružila na četrtem izzivu CRAFT-alnice. Upam, da se "vidimo" tudi v prihodnje. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Naše delo nam vsekakor mora biti v veselje, sicer ni smiselno in prav je, da ti je izdelek všeč. Pa le veliko ustvarjaj z novo pridobitvijo. Prva knjigica je prav lušna in tudi meni se dopade dopolnitev s trakcem.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo! Tisti trakes okoli spirale pa je zelo zanimiv dodatek!

    Te lahko vprasam za ceno tega spiralerja v hoferju? :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vsem za prijazne komentarje!

    Tamara, spiraler je 13 eur (ampak moraš imeti "bon", ki je objavljen v reklami, drugače je 25 eur). Akcija se je pa včeraj začela.

    OdgovoriIzbriši
  7. ♥ ♥ ♥ ravno prav je pisana :) meni je všeč.

    OdgovoriIzbriši