ponedeljek, 18. oktober 2010

Moje prve ogrlice

Porodniška je minila. Pravzaprav že pred dvema mesecema. In potem sem še en mesec koristila dopust. Tale oktober je pa itak tako nor, da komaj sama sebe dohajam. Zato nobene objave... Nekaj migam, nekaj sem se učila šivat (o tem kdaj drugič), psihično se pripravljam na izdelovanje novoletnih voščilnic... Načrtov ogromno, idej še več. Le tega še ne vem, kje bom našla čas.

Ampak, najprej sem morala združiti prijetno s koristnim. Z začetkom službe sem se srečala z večnim problemom - garderobo. Zaradi financ si je nisem mogla vse prenovit. In s čim je lažje popestriti navadne puloverčke, kakor z nakitom. In sem se lotila izdelave.

Za začetek čisto preprosti kosi. Upam, da jih bom z veseljem nosila - prvo ogrlico sem imela že parkrat in mi je, kljub hudi preprostosti, všeč. Pa še paše na moje temno rjave puloverje... Ostale so nastale v teh dneh in še ni bilo priložnosti, da bi jih zares nosila - pridejo na vrsto, ko bo Vitin bronhitis mimo in bom šla spet v službo...

O kvaliteti fotografij, pa ne bom debatirala - mislim, da je več kot očitno, katero mi je fotografirala sestra, ki ima veselje in žilico za to...



 Za tole se še odločam, če bi jo "ohranila" pri življenju. Ne da mi ni všeč, le nisem prepričana, da jo bom kdaj nosila. Kuglice so obdelane s servietkom...
 Ta je zaenkrat moja favoritka. Najbrž jo bom kar precej nosila in razmišljam, da bi si naredila še kakšno v drugi barvi...

4 komentarji:

  1. Zelena mi je najbolj ljubša. XD

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni pa je ravno tista s kroglicami, ki so obdelane s servietno tehniko, najlepša! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštne verižice. Še kakšen šalček dodaš in bo delno osvežena garderobica. Ravno danes smo imela to temo v jutranjem kofetkarskem klubu. Se mi zdi da imamo vse podobne težave in težavice...

    OdgovoriIzbriši