torek, 4. oktober 2011

Drobnarije

Na sevniškem gradu je bila par tednov nazaj tržnica unikatnih izdelkov. In sem, seveda, šla pofirbcat. Malo zato, ker me je matral firbec, kaj imajo raznorazni umetniki za pokazat, malo pa zato, ker sem vedela, da bo tam tudi Marna. In ja, bilo je precej za videti. Žal le malo obiskovalcev - krivim zgolj slabo promocijo.

Torej, v podporo slovenskim soustvarjalcem sem si od Marne kupila uhane. Velikokokrat sem jih občudovala že na njenem blogu, sedaj so pa čisto moji...


No, in potem sem se ponovno spet navadila na uhane (včasih sem jih ogromno nosila, potem pa neko obdobje sploh nič). Nekaj preprostih sem si naredila sama...Nič posebnega...


Tale dva parčka sta bila namenjena swapu na Otoku zakladov:


Tole so pa moji čisto prvi poskusi žičkanja. Izgleda precej enostavno, ampak ni... Teh uhanov najbrž nikoli ne bom nosila..


No, pa ko sem že ravno pri drobnarijah...Že kakšen mesec mesec nazaj sem se spravila igračkat in naredila tale dva srčka. Nista brez napak, ampak za vajo bo že.



1 komentar:

  1. Niš posebno? Treće naušnice su savršene i predzadnje, a ovi privjesci u obliku srčeka su neodoljivi!

    OdgovoriIzbriši