petek, 12. marec 2010

Sladkarije

Zadnje tri mesece nosečnosti sem bila prikrajšana, med drugim, tudi vseh sladkarij, in sicer zaradi tveganja za nastanek nosečniškega diabetesa.

In sedaj bom v parih dneh nadomestila za vse tri mesece nazaj :-). Hja, sem pač obupna, nepopravljiva sladkosnedka.

Ampak danes sem dobila čisto posebno sladkarijo. Pravzaprav bonbonček. Spet. Spet od iste osebe, ki me tako pridno, brezplačno, zgolj iz prijaznosti in dobrote, zalaga z odtiski, reliefi in podobnim ustvarjalnim materialom.

Tokrat me je v kuverti čakalo presenečenje - no, prvo presenečenje je bila že sama kuverta. Torej, sem ponosna lastnica nekaj novih odtiskov in izrezkov in pa čudovite, ampak res prekrasne, knjigice. Narejene zame. Na njej moj vzdevek.




2 komentarja:

  1. Tale gospa pa ni kar tako! Kakšna lepa knjigica!!! UAU!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, v obojem se strinjam - gospa ni kar tako in knjigica je super! Ne vem, če jo bom upala uporabljat...

    OdgovoriIzbriši