ponedeljek, 18. april 2011

Po naročilu

Taista sodelavka, ki mi je nazadnje »dala delo« je bila s kuverto zelo zadovoljna. Celo tako, da mi je takoj naročila še dve.

Ker v aprilu praznujeta njena hčerka in zet, potrebuje kuverto…Zanimala me je samo njima ljuba barva. Zelena. Ok, kombiniram z zeleno. Na slikah je precej "stupeno" izpadla tale zelena. V resnici je nekoliko bolj umirjena...





V začetku maja pa praznuje njena vnukinja, osnovnošolka. In spet kuvertica. Predlagala sem ji, da bi naredila beležkico z žepkom, kamor bi ji lahko zataknila bon ali morda denar. In se je strinjala. Spet – ljuba barva: vijoličasta. Uporabila sem še print yorshirskega terierja, ker imajo takšnega doma...





Upam, da jim bo všeč – naročnici in prejemnikom…

5 komentarjev:

  1. Tudi meni je oboje všeč, lepo si naredila :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. lepi sta, ampak prva mi je tako... elegantna, fina, z občutkom... prepričljiva.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oboje je izpadlo zelo dobro! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ideja z blokcem se mi zdi super in verjamem, da bo všeč tako naročnici kot mali prejemnici.

    OdgovoriIzbriši