petek, 19. februar 2010

Novi izzivi

Med brskanjem po blogih "papirnatih" ustvarjalk sem se zagledala v mini knjigice.

Odločila sem se, da naredim svoji mlajši sestri "Nihridi" knjigico. Pravzaprav rokovnik. Nekaj dni prej je namreč omenila, da ga nima in kaj hočem boljšega. Zame je naredila ogromno dobrega in poleg tega, da je najboljša sestra, je tudi moja prijateljica. Najboljša. In se mi je zdelo edino logično, da ga naredim njej. Poleg tega pa ceni ročno delo - obvlada svinčnik in izpod njenih prstov pridejo noro dobre risbe, slike...kakor se pač imenujejo. Žal riše (pre)malo...

Torej. Kar kakšen teden sem premlevala v glavi kako in kaj. Naročila sem papir in drobnarije, naredila koledar (žalostno, ampak v slovenščini je skoraj nemogoče dobiti tedenski koledar, zato sem ga naredila sama, v Excelu) in zbirala ideje.

Ne bom opisovala, kaj sem vse uporabila, ker imam cel kup slik - fotografirala je sestra.

Ker je potrebno vsako darilo zapakirati oz. dekorirati, sem naredila škatlico. Barvna kombinacija je za koga morda zgrešena, ampak meni je všeč.









Ker je cel koledarček v isti barvi, sem ji naredila kazalo, da ji ne bo treba predolgo iskat pravega tedna:

Ostale fotografije govorijo same zase, tole pa najbrž moram obrazložit... ker je sestra velika ljubiteljica živali, predvsem mačk (doma jih ima 6 ..."Nordi, drži se, upam, da te lahko štejem sem"). In sem ji naredila par takšnih strani, kamor bo vpisala ime mačka, spodaj pa prilepila njegovo sliko. Podoben sistem sem ubrala tudi za pse.


In kar je najbolj pomembno, knjigica ji je všeč! Z veseljem se bom lotila še kakšne, le še tega ne vem, kdo si jo zasluži. Hehehe

7 komentarjev:

  1. Ohhh knjigica je cudovita! Super si se potrudila in res je krasno uspelo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je! In prav ponosna sem, da si jo ''zaslužim''! Barvna kombinacija, okraski, vsebina...vse je po mojem okusu! HVALA! :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole je prečudovito!
    Tudi jaz najbolj cenim in sem vesela, ko mi starejša sestra naredi kakšno papirno umetnijo (je vzgojiteljica in ponavadi dobim kake otroške motive, ampak vseeno, mi veliko pomenijo) :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ostala sem brez besed, predlagam ti, da odpreš spletno trgovino, da bomo tudi navadni smrtniki deležni takšnih lepih stvari. (:
    Čudovito je!

    OdgovoriIzbriši
  5. totally cute!! your sister loves it!!! she shared it on her bloggie too!

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo, najlepša vam hvala! Tole pa dobro dene človeku in ga žene, da bi še ustvarjal! Zagotovo bo nastala še kakšna.

    Max, sem že razmišljala, da bom odprla tudi e-trgovinico (so mi nekatere iz tujine že predlagale), ampak moram najti čas...predvsem za ustvarjanje. Mala Vita mi ga zaenkrat vzame preveč, da bi se lahko dovolj papirčkanju posvetila.

    Calia Yang, thank you. I'm so happy that she loves it!

    OdgovoriIzbriši