ponedeljek, 22. februar 2010

Približuje se marec...

...in z njim precej priložnosti za moje čestitke.

Torej bo treba pohiteti, če jih želim pravočasno dokončati - no, v mislih imam tudi velikonočne praznike, čeprav so v začetku aprila. Voščilnice bo treba razposlati že marca, da bodo pravočasno prispele na naslove.

Ampak jaz sem začela z materinskim dnevom. Naredila sem čestitko v obliki cvetličnega lončka. Pravzaprav je bil to moj prvi poskus tovrstne čestitke, idejo sem pobrala na Youtube.

Nisem še čisto prepričana, če mi je zares všeč...In najpomembnejše vprašanje je, če bo mami všeč...

4 komentarji:

  1. O, jaz pa mislim, da bo mami zelo všeč. Katera mama pa ne bi bila vesela takega šopka cvetlic, "podkrepljenega" še s kakim lepim verzom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super! Ideja je noro dobra, izvedba pa tudi. =)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi menj'i je všeč, luštno pisan lonček rožic:)

    OdgovoriIzbriši