petek, 25. februar 2011

Ne gre mi...

Nerada se vdam v usodo in obupam. Pa se tudi to zgodi.

Mislim, da je danes dan, ko moram sama sebi priznati, da mi šivanje preprosto ne gre. No, da obrazložim, kaj hočem povedat...Od mame sem si sposodila šivalni stroj in sedaj se vsake toliko spravim, da bi kaj zašila. Ampak mi nekako ne gre po načrtih. Ne vem, zakaj ne. Mogoče si izberem napačno blago, napačne kroje, napačen dan...Ali pa samo prehitro obupam.


Poleti sem si probala zašiti krilo - pri tem vem, da sem si mogoče za prvič zadala pretežko nalogo - z zadrgo in pasom in nobel blago...rezultat: ni nosljivo. Pa vrečko za v trgovino sem si zašila - no, ta je celo uporabna.

Trenutno imam na mizi izrezano žabo za mojo damico. In se je nikakor ne morem lotiti šivati. Ker se mi zdi, da bo šlo vse narobe. Je rahlo elastično blago in bi se mi znalo raztegovati.

Najbrž bom šla jutri po blago in bom moji damici sešila prevleko za odejico in povšterček. Pa ni hudir, da mi vsaj to ne bi ratalo...

9 komentarjev:

  1. Saj poznaš tisto, kar prenašamo na otroke: Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. Žabico imaš izrezano, torej jo sešij. Če ne drugega, boš imela vsaj izkušnjo kaj je šlo in kaj ni šlo narobe. In izkušnje so neprecenljive, ker preko njih rastemo. Torej veselo na delo!! Prijeten vikend ti želim! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. A bejž,bejž sej ni tako hudo.
    Raje ne povem,koliko blaga sem jaz uničila....

    Mogoče si si samo malček preveč naložila.

    Trikrat vdihni in izdihni,pa kakšna vroča čokolada tudi pomaga.
    Potem pa bo šlo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem pa prepričana, da ti bo uspelo. Kar sedi za šivalni stroj in ...

    A si že? Si zadovoljna, a ne?

    OdgovoriIzbriši
  4. Hmm.. ja, vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. In če si za vajo ne izbere pretežke naloge, zaradi česar mu zmanjka volje.
    Torej.. na podlagi več kot 25 let šivanja upam rečt: žaba iz elastičnega blaga je slaba ideja. Če pa že, bi bilo dobro vsaj šive, če že ne cele žabe, podložit z centelinom ali flizelinom. Sicer se bo grdo raztegovala, to upam že vnaprej napovedat. Pa ne da bi ti voljo jemala, ampak tako pač je. Mogoče pa narediš dvoplastno in dodaš še eno neraztegljivo plast spodaj oz. ob šivanju na zunanjo stran? Tako bo žaba močnejša in predvsem šivalo se bo kot je treba.
    Krilo za pas in zadrgo se splača delat s kom skupaj, na tečaju ali pa z nekom, ki te nauči in opozori na možne zaplete.
    Najlažje se je učit šivat poleti, s tankimi poletnimi cunjicami in z materiali, ki padejo in ne pokažejo vsake napakice.
    Saj bo no.. počasi pa ziher, verjemi, vse gre. Sem tudi jaz total samouk :)

    OdgovoriIzbriši
  5. no če ob čem izgubim živce, je to šivalni stroj... čeprav sem precej let živela od tega. še vedno me, tudi ob enostavnih stvareh, včasih zagrabi, da bi vse skup zagnala skoz okno!
    tako, da te povsem razumem. res pa je tudi, da se vse da. le pravi trenutek mora bit za to ;) prepričana sem, da ti bo uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vaja, volja, vaja, volja...pa bo. Milim, da je za ponovni začetek bolj primerna prevleka za odejo in blazino.....nato za okras še žabica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Amikadeja, tudi sama sem imela ta teden ogromno težav s šivanjem. Šivam kakšno leto, ampak vedno mi pobere vse živce, ker se lotim pretirano zahtevnih projektov za svoje znanje. No, kot pravi Tanja E., izkušnje sem res pridobila. :D In so dejansko vredne vseh ur mučenja ob šivanju neobvladljivih debelih plasti, da bi dojela, da naslednjič ne smem natlačiti vsega, kar mi pride na pamet, itd.

    Poišči kakšen nasvet na internetu, loti se dela in nekaj bo že nastalo. Ali zmazek, iz katerega se boš veliko naučila, ali super kul izdelek, na katerega boš ponosna. In zapomni si, kolikor je pomembno, da se naučimo, kako se šiva, toliko je pomembno, da se naučimo, kako se ne šiva.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, točno tako, kot so dame že povedale. Ne obupaj prehitro. ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. ne obupaj prehitro, ko znaš je tako lepo... hvala ti, ker pokukaš na moj blog.. topel pozdravček

    OdgovoriIzbriši